載入中...請稍候...

[食療分享]整炒米茶有咩不敗貼士?

大家一聽到炒米茶都會覺得係產婦生B後專飲的飲品,但其實炒米茶係孕婦,同小產後的朋友都岩飲嫁!之前我Post過關於坐月不飲開水飲炒米茶篇後,好多朋友都好有興趣,亦問左好多問題,例如有無簡單炒米茶推介,所以今次我專程整左三款炒米茶比大家更容易學習點整嫁!

 

營養價值高的超簡單五色炒米茶幾步就搞掂!

五色炒米茶處理 - 炒米至煲大概45分鐘

材料:紅米、糙米、黑米、 芝麻,加埋白米

步驟:

1. 放入紅米、糙米、黑米、 芝麻,加埋白米一齊炒至微黃色

2. 攤涼米

3. 搵密實盒裝住,到飲用時先拎出嚟煲。

 

以下兩款簡單有營炒米茶推介:南棗桂圓炒米茶及無花果海玉竹炒米茶

兩款炒米茶材料份量分別是30g炒米、 1公升水、陳皮一片

食材可隨自己喜好添加或減少,而坐月媽媽每日建議飲最少2公升代茶

南棗桂圓炒米茶

無花果海玉竹炒米茶

 

4個Q&A解答下常見問題

1. 米有無需要洗?唔洗水洗,洗左反而會好難乾,並增加濕氣。

2. 點樣知道幾時炒好?見到米有點微黃色,不用金黃色, 否則會太熱氣。

3. 陳皮需要刮囊嗎?刮與不刮都可以,對整體沒有太大影響。

4. 芝麻需要炒嗎?生熟芝麻都可以, 因為炒米時會連芝麻一齊炒。

溫馨提示:食材是係需要剪碎才會易出味, 見到米開花才可以飲用啊!

 

祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人 

入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l 香港上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕

想睇更多孕婦資訊就入嚟依度啦!祖祖媽月子私房菜專頁

想即時諮詢我們的食療服務,請按這裡進行Messenger溝通:想知更多細節?專人即時回覆你!

或歡迎Whatsapp 61301277 / 67305344 / 64737723由專人即時解答你的疑難或即時致電39043177 / 67305344

banner.png

立即了解祖祖媽月子私房菜為你提供的月子及坐月專屬服務!

我哋誠意為你推薦的月子及坐月熱銷產品及服務:月子餐服務 小月餐服務 想孕餐服務 好孕餐服務 GMP金裝月子沐浴包 自家制豬腳薑醋 自家制雞酒 催乳服務 陪月服務