載入中...請稍候...

[孕婦湯水]改善孕婦尿頻,固腰養腎,護髮五子湯

之前係度同大家分享過好多防孕婦便秘同炒米茶等等,仲記得陀B後期我自己經常腰痛同尿頻,其實真係好唔舒服嫁,除左按摩,好在我有位陪月朋友教我煲五子湯,又可補腰腎仲可以烏髮添?!我由陀B去到生都有飲㗎……大家不妨試試!

 

材料是用五種果實配搭而產生固腰養腎功效,當中覆盆子更可改善尿頻和止夜尿,而女貞子是常用於滋補肝腎,明目烏髮的有效藥用材料再配合其他食材豬腰,補腰壯腎功效更顯突出,如覺豬腰清洗麻煩可用豬展肉代替。

 

材料:白蓮或湘蓮1兩、杞子、覆盆子、桑葚子、女貞子各3錢,豬腰一個。

做法:五子浸洗,豬腰需切去筋膜,大熱水過一過將異味辟走,之後將全部材料放入煲內,加水煮約兩小時即可。

功效:對手術后產後腰痛肝腎虛弱和尿頻夜尿有很好療效,更可治療骨質疏鬆,養血壯腎。

其實去到懷孕中至尾期時,有尿頻尿滲都係好正常現象(子宮增大左壓住膀胱)各位孕媽咪唔需要太擔心,但如果有出現刺痛感就記得睇醫生啦!

 

*此湯水只供參考,療效因人而異,個別體質需先咨詢中醫師意見*

 

祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人 

入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l 香港上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕

想睇更多孕婦資訊就入嚟依度啦!祖祖媽月子私房菜專頁

想即時諮詢我們的食療服務,請按這裡進行Messenger溝通:想知更多細節?專人即時回覆你!

或歡迎Whatsapp 61301277 / 67305344 / 64737723由專人即時解答你的疑難或即時致電39043177 / 67305344

banner.png

立即了解祖祖媽月子私房菜為你提供的月子及坐月專屬服務!

我哋誠意為你推薦的月子及坐月熱銷產品及服務:月子餐服務 小月餐服務 想孕餐服務 好孕餐服務 GMP金裝月子沐浴包 自家制豬腳薑醋 自家制雞酒 催乳服務 陪月服務